عربی

ادبیات عرب

عربی

ادبیات عرب

عربی

عکسی از شهید حسن باقری:
ایشان با وجوداینکه 25سال بیشتر نداشتند اما فرمانده احمد متوسلیان- فرمانده شهید همت -فرمانده رحیم صفوی و شهید زین الدین - شهید خرازی و.... فرمانده کل سپاه جنوب بودند
(برای کسب اطلاعات بیشتر از این شهید مسند فوق العاده زیبای آخرین روزهای زمستان را از اینترت دانلود کنید)
-----------------------------------
رفقا یادمان باشد اگر این شهداء‌ نبودند زبان عربی ،اجبارا زبان دوم ما میشد-اجبارا

کتاب قدرت روحی و کتاب قدرت جذب

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ق.ظ

توضیحات در ادامه ...

 

کتاب قدرت روحی:

1♦ سیگار،موسیقی،فضای مجازی، قلیون و.. همه اینها را امتـحان کـردم امـامشـکل همچنان بـاقیسـت، آرامـش نـدارم چه کنم؟
2♦ قدرت روحی یعنی چه؟ 
3♦با مشکلات زندگی چگونه 
برخورد کنم؟

4♦چرا مشکلات من از بقیه بیشتر  است ؟

5♦کودکان معصوم و بی‌گناه چرا باید بلاء ببیند؟

 

کتاب قدرت جذب:

 شیوه های ارتباط مؤثر (با دیدگاه تربیتی)
1♦فرمول جذب دیگران چیست؟

2♦چطور با دیگران دوست شوم؟

3♦چطور می توانم در قلب دیگران نفوذ کنم؟

4♦به عنوان یک مربی فرهنگی چطور می توانم بهترین رابطه را با نوجوان برقرار کنم؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چطور می توانم کتابها را تهیه کنم؟

شما فقط آدرس بفرستید ما کتابها را برای شما ارسال خواهیم کرد

(هزینه کتابها را می توانید بعد از ارسال کتاب پرداخت کنید)


راه های ارتباطی:

تلفن: 09158196656 مجید علیپور مقدم

یا اینکه  آدرس و تلفن و کدپستی خودتان را به همین شماره تلگرام کنید

 

آی دی تلگرام، سروش و ایتا     @majidalipour224

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی